luni, 25 octombrie 2010

gandurile unui prieten....

               INTUNERIC SI URA ...... IN CUVINTE ....IN PRIVIRI , DURERE CE    TRANSFORMA CEA MAI SPECIALA ZI IN CEL  MAI NEGANDIT COSMAR....
    NE NASTEM SI TRAIM SINGURI. MOARTEA PENTRU UNII E TEAMA DESTINULUI IMPLACABIL , PENTRU ALTII UN TELEFON, O IZBAVIRE .
   VIATA E DOAR DRUMUL SPRE MOARTE.
         O SUMA DE DRUMURI URMATE SAU NU  DE REGRETE SI CLISEE,ASEMENEA CUVINTELOR MELE...
   SA PRETUIM VIATA , SA CAUTAM IN AMARUL EI CATEVA PICATURI DULCI ,  MOMENTE IN CARE LUMEA GASESTE CULORI DATORITA UNEI IUBIRI EFEMERE .
BATAI DE INIMA IN RITMUL NUMELUI EI, PLOAIE CE PARE CA TE STRIGA SA REVII LANGA EA, SOARE CE VA UNESTE PRIN RAZELE CE VA MANGAIE PE AMANDOI, ILUZII CU TERMEN DE VALABILITATE MAI MULT SAU MAI PUTINAPROPIAT. SA TE LASI UN VOIA RUTINEI SAU SA LUPTI SI DACA O FACI CUM STII CA NU E SI ASTA UN ALT GEN DE RUTINA?
         SA SCHIMBI DESTINUL SAU ASTA E CHIAR EL ,O INFRUNTARE CU MORILE DE VANT?

2 comentarii:

  1. Mesaj din trecutul unui fost romantic catre iubita lui anonima...
    ``Fiecare clipa alaturi de tine ma face sa cred ca exista ingeri pe pamant...fiecare privire a ta imi arde pielea si imi rapeste simtul realitatii,orice atingere a degetelor tale este atat de fierbinte si intensa incat uit unde ma aflu,numar secundele ce ma despart de urmatorul sarut,gustul buzelor tale as vrea sa nu dispara atat de repede de pe ale mele,apoi realizez ca ma insel,e inca acolo,le simt si in vis,le simt dulceata,sursa nesfarsita de nectar pentru sufletul meu gol,pentru inima ce imi goneste pana la epuizare...e un pacat sa venerezi pe altcineva decat pe Dumnezeu,eu insa te ador pe tine,stapana inimii mele``

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce refuza omul sa si recunoasca importanta infima in cursul vietii celorlalti,ca nu conteaza mai mult decat o sclipire in intuneric
    pentru majoritatea celor prin viata carora a trecut?
    Moartea isi pune amprenta pe fiecare dintre noi din momentul venirii pe lume,isi lasa clepsidra invizibila cu noi,asteaptand sa incheiem
    zbaterea continua ce o numim viata...
    Am spus ``sclipire``?asta e cazul celor atat de pretiosi putini,restul suntem cel mult asemeni undelor provocate de o frunza cazuta
    pe o apa linistita,ilustre copii ce si petrec viata traind vietile altora,vecini,prieteni,personaje de carti sau filme...pentru ce ?de ce?
    Sa urmam calea cea alunga intre start si sosire,bafta concurentilor...

    RăspundețiȘtergere