vineri, 24 mai 2013

Cosmetica partea 1

     A trecut mult timp de cand nu am mai fost pe aici, decat cu gandul poate..., era momentul sa revin cu lucruri noi ,cu ganduri noi.
     Am decis sa acord mai mult timp profesiei mele, in sensul ca vreau sa fiu mai deschisa noilor informatii cat si sa impartasesc cu ceilalti cunostintele mele.
     Cosmetica este vitala pentru oamenii.
    Manichiura este o arta.
  Sunt lucruri extrem de importante pentru noi ,lucruri pe care de obicei le trecem cu vederea ,pe care cel mai probabil nu le-am pus pe lista noastra de prioritati.
        O sa incep cu cosmetica pentru ca presupune mai multe categorii.Cosmetica faciala se ocupa de tenul nostru ,de curatarea , hidratarea si intretinerea lui.Ceea ce nu inteleg femeile in general este ca nu e suficient sa ai un ten frumos daruit de mama natura trebuie sa ai grija de el ca sa il poti avea la fel pana la 70 de ani.
 Ingrijirea presupune o vizita la salon o data pe luna cat si ingrijirea zilnica de acasa.Este obligatoriu sa mergem la salon pentru ca un tratament profesional la salon presupune produse profesionale cat si o persoana calificata care sa stie ce anume are nevoie tenul.Ceea ce facem noi acasa pastreaza tenul pe o linie de plutire pana la urmatoarea programare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu