joi, 13 ianuarie 2011

    Imi doresc sa desenez in stele ganduri , sa respir mirosul petalelor de trandafir ,sa traiesc plutind deasupra norilor pufosi simtind adierea vantului prin par.
  Imi doresc caldura zilelor de vara , atingerea soarelui la apus si blandetea valurilor dimineata .Vreau sa ating frunzele plopilor in cadere ,sa descifrez culorile lor toamna si petalele florilor sa-mi atinga fata .
   Vreau sa inteleg linistea cerului si sa ma linisteasca forfota pamantului , sa ma acopar cu plapuma zapezii , atingerea ei sa ma incalzeasca ,sa-mi simt sufletul ca tipa de fericire si sa n-o pot transforma in cuvinte.
 Vreau sa fiu stapana cuvantului si el sa ma slujesca cu placere , sa ating nemarginirea .....
          Imi doresc totul dar pot trai si fara ele .....Pot fi sarac ,pot fi bogat ,pot fi sanatos sau bolnav . Pot fi totul si nimic . Mai mult nimic as vrea sa fiu decat un nimeni fara suflet ....
Sunt multe , cate as vrea sa fiu si parca totusi ... vreau ... nimicul ... ce ma poate face om dac-mi doresc ....
      DA... imi doresc sa fiu un om cu SUFLET  MARE  si martor sa-mi fie CUVANTUL . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu